Det lilla landet lagom

Man kan inte tro att jag kommer från lilla landet lagom. Det är sällan jag lyckas med konststycket att göra något lagomt. Som idag då jag varit på stan med min syster och deltagit i den hysteriska mellandagsrean. Vi var i stan från klockan 10 till ungefär 15:30. Behöver jag säga att jag är ganska trött? Det är klart att det har varit trevligt men det har tagit energi också. Om min syrra inte är inne i en av sina köpmanier så vet inte jag vad köpmani innebär. Och jag tyckte att jag handlade mycket...

Jag hade planerat att vila resten av dagen men så kom min kusin och Sofia och hälsade på. Det är rätt sällan jag träffar min kusin så jag ville umgås lite med dom båda. Någon vila blev det inte tal om. Så, jag är inte idealet i det lilla landet lagom. Det här är något jag behöver jobba mer med. Till exempel göra mer strikta och detaljerade scheman, för det som är nu funkar ju uppenbarligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0