Bolltäcken och rea

Jag har nu provat det tyngre bolltäcket ett tag. Det är mycket, mycket, mycket bättre än det lättare. Att det skiljer 4 kilo gör verkligen en skillnad. Kroppskonturerna blir betydligt starkare och känslan av att ligga tryggt i en grotta växer. Jag hoppas innerligt att psykiatrin väljer att ta in det tyngre täcket i sitt sortiment. Det känns väldigt vemodigt att veta att jag kommer att få lämna tillbaka det i mitten på januari.

Idag har jag varit med syrran och hennes två barn på Storheden. Det tog en halv evighet. Det var fruktansvärt mycket folk. Jag fick mej några filmer i alla fall. På kvällen kom Lisa och Erika förbi och hälsade på. Det var roligt att se dem, men det kändes lite jobbigt att de kom till mamma och pappa.. Det är lite pinsamt att just nu så behöver jag vara hemma hos dem. Det blir som ett kvitto på att jag inte klarar mej själv.

Annars har jag haft en ganska bra dag. Jag är väldigt trött nu och det är väl inte så konstigt med tanke på hur aktiv dagen varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0