Andas

Upp ur sängen, i med kaffe, rasta hunden, ut i bilen, hämta mamma, mot sjukgymnasten och...därefter kom andrummet. Jag hade utan tvekan den bästa sjukgymnastiktimmen på länge. Vi hann med meditation. Skulle faktiskt kunnat sitta mycket längre än de 10 minuterna som passerade. Därefter jäkligt bra sträckningar. Det knastrar i hela min kropp så det var väldigt skönt. Och avslutande dropsy-massage. För inte alls så längesen hade jag inte klarat att ta emot den massagen. Bortsett från att jag mådde väldigt, väldigt illa efteråt så gick det väldigt, väldigt bra. Det där illamåendet tacklade jag genom att gå till ett fik och ta tag i dom där tankarna om att jag är äcklig (för de är dom som skapar illamåendet) och sköljde ner det med kaffe. Ibland stör dom mej. Som att jag kan få de där impulserna att bara trycka på gasen och släppa ratten. Fast det gör jag inte, såklart. Det finns ju fler än mej i trafiken.

Hade en riktigt trevlig kväll. Tog med mej Sandra under armen och käkade på AllStar och sen såg Kyss mig på bio. Den var ungefär som förväntat. Bortsett från att skådisarna faktiskt var bättre än jag trodde. En helt typiskt förutsägbar flatfilm där de levde lyckliga i alla sina dar.

Hann med en visit hos min bror, Boong och lille mannen också. De har renoveringsröra. Vilket resulterar i en hel del dikesgrävningen-i-råneå-gräl mellan farsan och brorsan. Helt galet underhållande att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0