Festival

Klockan ringde och ringde och ringde och ringde imorse. Varken jag eller min herre hade någon lust att stiga upp. Ändå hamnade vi på Thaifestival på Hägnan med familjemedlemmar och en vän. Det var skönt med en promenad. Fick också en känsla av att ha gjort något av dagen. När jag steg upp ville jag helst bara dra täcket över huvudet och stanna där resten av dagen. Hade en mardröm.. Om en massa, massa, massa blod. När jag tänker på den så får jag hjärtklappning.

Nu när dagen blivit till kväll så är jag lite rastlös. Jag får den här känslan av att vilja åka någonstans. Jag vill gärna sätta mej i bilen och åka planlöst. Eller till Boden. För att hälsa på Tanya. Men det går ju inte... För hon bor ju faktiskt inte där längre. Eller så vill jag åka mot Kalix, till mormor och morfars hus. Men där är det släckt och instängt. Vad ska jag göra av den här rastlösheten? Jag hade velat åka in till stan och gå och se Mustasch på Lulekalaset, men det är alldeles för mycket folk och alldeles för dyrt. Överväger att höra om jag kan åka nånstans och mysa. För att distrahera mej ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0