Liar, liar, pants on fire

Vaknade med huvudvärk! Måste ha sovit vansinnigt hårt. Jag har visst pratat i sömnen. Jag ställde in sjukgymnastiken, vilket nästan kändes vara i onödan för vid lunch hade det så gott som gått över. Svängde förbi vårdcentralen och fick mina piller för en vecka framåt. Fick hämta ut medicin för 700 spänn. MEN. Jag klagar inte. I Sverige finns ju trots allt högkostnadskort. Annars skulle jag inte ha råd att äta mina mediciner.

Jag avbokade morgondagens middag. Har aningens svårt att hålla mej till sanningen när det gäller ursäkter att avboka. Men det kanske inte gör så mycket? Jag vet inte. De sanna orsakerna är sällan legitima skäl. Som en kompis till mej sa, "jag förstår inte att umgås kan vara jobbigt". Det är inte alltid jobbigt. I visst sällskap vid vissa tillfällen så är det inte jobbigt. Då kan det vara tryggt och mysigt. När det inte finns något prestationskrav så är det trevligt.

Imorgon är det tomt på schemat fram till kvällen då jag ska till min bror och hjälpa svägerskan med en jäkla bloggdesign. Fick ta till hjälp och annonserade efter hjälp på facebook. Som tur är så fick jag napp av en kompis som läst webbdesign så nu är mitt tekniska problem löst. Tack gode gud för kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0