Gammal sorg

Jag var på kräftskiva med de gamla rävarna igårkväll! Lyssnade på Jakob Hellman på Musikens Makt och efter det landade vi på Bihops Arms. Jag hinkade vatten och knaprade nötter. Vi drog gamla fylleminnen och fyllde på med egna historier. Behöver jag säga att vi skrattade så vi tjöt? Oh ja!

Idag har jag promenerat med Tysse. Vi passade på när det var uppehåll. Gick och gick. Och hamnade till slut utanför det garage där han tog livet av sej. Han, Two-Face. Och så började jag grina. Helt knäppt. Jag fortsatte promenera och innan jag var hemma så hade det gått över. Det är konstigt det där, när man får så mycket minnen av gammalt som för längesen är över. Gammalt eller nytt, jag var verkligen ledsen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0