Umgänge med gamla rävar

Hade en ganska jobbig gårdag. Ljuspunkten var att träffa Erika. Det är inte så ofta det händer. Nu flyttar hon dessutom snart till Hudiksvall för att göra sin AT. Vi ses igen på lördag då alla från det gamla gänget, med undantag av Sofia som är hos sina svärföräldrar, ska ha kräftskiva. Senare på kvällen är det Musikens makt och vi åker troligen dit efteråt.

Sent igårkväll blev jag inbjuden till tjejen, så jag tog Tyson under armen och begav mej ut i regnet. Det var skönt att komma dit. Dricka kaffe och glo tv. Jag hade svårt att sova så jag var dödstrött imorse, men det gjorde inte så mycket för jag blev väckt med frukost på sängen så mina ögon glittrade ändå. 

Jag har tryckt in alldeles för mycket under dagarna och det börjar kännas. Egentligen ska jag träffa en kompis i stan imorgon för en fika, men jag vill inte. Jag har ingen lust. Jag vill ha dagen öppen för att göra sånt jag vill göra. Det känns lite jobbigt att ställa in, för hon ville ses för att hon "skulle behöva trevligt sällskap och tänka på annat då det känns ledsamt emellanåt". Känner mej lite taskig men det tar sån energi att vara social i kretsar där jag inte är bekväm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0