Långa dagar, långa nätter

Efter att ha hållit min syster sällskap i solen på marknaden på Hägnan i två dar, och ovanpå det haft två nätter hos min nattliga vän så... Ja, jag är ganska trött. Fast på ett bra sätt. Den här gången stannade jag faktiskt över till imorse så ett par timmar sömn blev det i alla fall. Det finns flera typer av energier varav bara en kan fångas av sömn. Närhet ger också energi. Jag har det faktiskt rätt bra. Det är märkligt hur saker och ting kan falla på plats. Hur vissa känslor dör och ger plats åt andra.

Fick beslut från Transportstyrelsen hem i brevlådan idag. Angående mitt körkort. Det är godkänt. Men i juli 2013 ska de ha ett nytt läkarintyg. På samma sak. Fan vad dom ska krångla till det! Nåja, det är väl bara att gilla läget. Jag får ju behålla kortet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0