Ssssssssssssssssscccccccccchhhhhhhhhhhmack...?

Allting har bara snurrat på. Jag hinner med ALLT. Allting går så snabbt. Det snurrar. Det är ganska...trevligt. Min erfarenhet av det däremot är att det förr eller senare slutar att snurra och istället säger SMACK. Då jag plötsligt inte klarar nånting och inte har en enda klar tanke i mitt huvud. Så, när kommer detta SMACK? Upprymdhet är kul! Och det händer saker - dygnet har mer än 24 timmar när jag är så här. Det finns ingen som helst balans i mitt liv just nu. Just nu är jag jävligt trött. Nu snurrar det saktare. Och jag känner att jag är väldigt trött. Men jag är ändå.. Jag har ingen balans. Har inte tränat på två dagar. Längtar tillbaka till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0