Jobb och utbildning

Nu har jag sökt kurser. För att lätta på framtidsångesten. För att känna att jag har några alternativ. Sen vet jag ju inte om jag kommer in, men nu har jag i alla fall gjort nåt.

Specialpedagogik och kontflikthantering 30 hp - 100% helfart. Skulle nog inte fixa det, men..

Arbetsrätt 15 hp - 25% kvartsfart.

Arbetspsykologi 7,5 hp - 50% halvfart.

Medling 15 hp - 50% halvfart.

Främja likabehandling och förebygga och åtgärda diskriminering, trakasserier och kränkande behandling 7,5 hp - 25% kvartsfart.

Digitalfoto 1 7,5 hp - 25% kvartsfart, kvällstid.

Pedagogik 1 30 hp - 50% halvfart.

Jag har också sökt ett jobb som skulle passa mej perfekt....OM det vore på deltid och inte skift. Men nu har jag sökt i alla fall, så får jag se vart det landar. Det är ett handledarjobb på ett stödboende. Med andra ord, boendestödjare.

Kommentarer
Postat av: Malin

Specialpsykologi och konflikthantering tror jag är en jättekul kurs, har bara hört gott om den.



Arbetspsykologi och pedagogik A har jag läst, om de är vad de var så jag läste dom så är jag inte så imponerad. Speciellt Pedagogik A var det superlugnt tempo på.



Medling har jag också hört många sagt är väldigt lärorik. =)

2011-04-18 @ 07:52:27
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Hålla andan

Bra med lite feedback! Hur var Arbetspsykologin? Tyckte du att det var givande, om man bortser från det superlugna tempot? Kramis

2011-04-18 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0